هدایای تبلیغاتی فلش مموری

هدایای تبلیغاتی لیوان و ماگ | دیدار هدیه ایرانیان | هدایای تبلیغاتی مشهد
هدایای تبلیغاتی لیوان و ماگ
دسامبر 15, 2018
هدایای تبلیغاتی پاور بانک | دیدار هدیه ایرانیان | هدایای تبلیغاتی مشهد
هدایای تبلیغاتی پاور بانک
دسامبر 15, 2018
هدایای تبلیغاتی فلش مموری | دیدار هدیه ایرانیان | هدایای تبلیغاتی مشهد

هدایای تبلیغاتی فلش مموری | دیدار هدیه ایرانیان | هدایای تبلیغاتی مشهد

فلش مموری یکی از ایده آل ترین و مرسوم ترین هدایای تبلیغاتی در جهان و به خصوص ایران می باشد، این هدیه یکی از وسایل پرکاربرد است که هر شخص با خود به همراه دارد و اگر شما این وسیله دیجیتال را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی در نظر بگیرید به راحتی می توانید تبلیغات بسیار عالی بکنید و به راحتی دیده شوید. همانطور که در مقاله 18 نکته جالب در مورد هدایای تبلیغاتی ذکر کردیم. 89 درصد مصرف کنندگان هدیه تبلیغاتی که در دوسال گذشته دریافت کرده اند را به خاطر دارند. فلش مموری را می توان به عنوان یکی از تاثیر گذارترین هدایای تبلیغاتی در نظر گرفت. دیدار هدیه ایرانیان با دارا بودن مجموعه ای کامل از هدایای تبلیغاتی فلش مموری شما را در این امر راهنمایی می کند.

چرا فلش مموری تبلیغاتی ؟

استفاده از فلش مموری تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی امروز خیلی مرسوم می باشد. به دلیل نیاز به انتقال اطلاعات، پخش موسیقی، پخش فیلم و استفاده های شخصی روزمره استفاده از فلش مموری بسیار فراگیر می باشد. به همین دلیل اگر شما فلش مموری را بعنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار دهید، انتخاب مناسبی داشته اید.

فلش مموری اختصاصی تبلیغاتی

برخی از سازمان ها و نهاد ها به دلیل گسترش و توسعه اهداف سازمانی و برندینگ اقدام به سفارش و تولید فلش مموری اختصاصی میکنند. این مدل از فلش ها براساس لوگو یک سازمان یا یک محصول تولید و میگردد. نحوه تولید این فلش ها به صورت ۲ بعدی و ۳ بعدی می باشد.

فلش مموری تبلیغاتی پر استفاده

فلش مموری کارتی، فلش مموری چرمی، فلش مموری فلزی، فلش مموری کلیدی جزو فلش مموری تبلیغاتی پر استفاده محسوب می شوند و مخاطبان بیشتری به نسبت سایر فلش مموری ها از قبیلی کریستال و فلش مموری چوبی دارد.

چاپ فلش مموری کارتی تبلیغاتی

در مدل فلش مموری کارتی امکان چاپ به صورت تمام رنگی فراهم می باشد. شما می توانید طرح خود را به صورت دیجیتال روی این فلش مموری چاپ نمائید. با توجه به قدیمی بودن این مدل از فلش مموری همچنان محبوب و پر فروش می باشد.

حکاکی فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری چرمی و فلش مموری فلزی و فلش مموری کریستالی را به جهت سرعت در آماده سازی و کم شدن هزینه مارکینگ با استفاده از لیزر لوگو را بر روی آن درج می کنیم

گارانتی فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری های عرضه شده توسط مجموعه ما تهیه شده از چیپست های سامسونگ و توشیبا می باشد و بهمراه کارت گارانتی تعویض ارائه می گردند.

دیدار هدیه ایرانیان با تجربه چندین و چند ساله شما را در این امر راهنمایی و مشاوره می کند، مجموعه ما با دارا بودن لیست کاملی از هدایای تبلیغاتی و به خصوص طراحی و چاپ تبلیغات بر روی لیوان و ماگ نیاز شما را در این امر برطرف می کند. برای مشاهده هدایای تبلیغاتی اینجا کلیک کنید.