18 نکته جالب در مورد هدایای تبلیغاتی

3 مزیت کلیدی هدایای تبلیغاتی در دنیای کسب و کار
3 مزیت کلیدی هدایای تبلیغاتی در دنیای کسب و کار
دسامبر 15, 2018
هدایای تبلیغاتی لیوان و ماگ | دیدار هدیه ایرانیان | هدایای تبلیغاتی مشهد
هدایای تبلیغاتی لیوان و ماگ
دسامبر 15, 2018
18 نکته جالب در مورد هدایای تبلیغاتی | دیدار هدیه ایرانیان | هدایای تبلیغاتی مشهد

18 نکته جالب در مورد هدایای تبلیغاتی | دیدار هدیه ایرانیان | هدایای تبلیغاتی مشهد

نکات جالب در مورد هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی برخلاف تصور اکثر افراد تاریخچه بسیار طولانی دارد که شاید بیشتر افراد از آن خبر نداشته باشند، به عنوان مثال اولین هدیه تبلیغاتی به سال 1978 برمی گردد که آن هم هدیه دکمه های یادبود مربوط به جرج واشنگتن بوده است. با دیدار هدیه ایرانیان همراه باشید تا به نکاتی جالب درباره هدایای تبلیغاتی بپردازیم.

1- اولین هدیه تبلیغاتی شناخته شده در دنیا دکمه های یاد بود جرج واشنگتن بوده که به سال 1789 برمی گردد.
2- اولین نمایشگاه تبلیغاتی در سال 1914 برگزار شد و 32 شرکت کننده داشت.
3- آمار نشان داده است که از هر 10 نفر مصرف کننده 8 نفرآنها صاحب 1 تا 10 محصول هدیه تبلیغاتی هستند.
4- 53 درصد از مصرف کنندگان حداقل یک بار در هفته از یک محصول تبلیغاتی استفاده کرده اند.
5- 6 نفراز 10 نفری که هدیه تبلیغاتی به دستشان رسیده حداقل 2 سال آن هدیه تبلیغاتی را نگه داشته و از آن استفاده کرده اند.
6- فقط یک نفر از 5 نفر، هدیه های تبلیغاتی که مورد نیازش نیست را به دیگران داده یا از آن استفاده نمی کند.
7- قبل از دریافت هدیه تبلیغاتی 55%از مردم با تبلیغ کننده تجارت کرده بودند اما بعداز دریافت هدیه این آماربه 85%افزایش یافته است. (استفاده از هدایای تبلیغاتی باعث افزایش 30 درصدی فروش در بین مشتریان قدیمی شده است.)
8- در حال حاضر ساکهای دستی تبلیغاتی بیشترین میزان تولید و تبلیغات را در بین محصولات تبلیغاتی درکشور جهان داشته است.
9- 30 درصد مصرف کننده ها یک عدد ساک دستی تبلیغاتی دارند.
10- ساک دستی های تبلیغاتی با هزینه ای معادل یک سنت بیشترین تاثیرگذاری را نسبت به هزینه برروی مخاطبین خود داشته است.
11- میزان فروش محصولات با عرضه هدایای تبلیغاتی 53% افزایش خواهد داشت.
12- 48 درصد مصرف کنندگان مایل به دریافت هدایای تبلیغاتی بیشتری هستند.
13- مصرف کنندگان به طور متوسط 6 ماه از محصولات تبلیغاتی استفاده خواهند کرد.
14- 63 درصد مصرف کنندگان درصورتی که به محصول تبلیغاتی علاقه نداشته باشند به جای دورانداختن آنراهدیه خواهند داد.
15- 69 درصد مصرف کنندگان محصولاتی را انتخاب میکنند که از نظرشان مفید باشد.
16- 89 درصد مصرف کنندگان هدیه تبلیغاتی که در دوسال گذشته دریافت کرده اند را به خاطر دارند.
17- 91 درصد از مصرف کنندگان حداقل یک محصول تبلیغاتی درآشپزخانه خود دارند. 74 درصد از افراد حداقل یک هدیه در محل کار خود و 55 درصد از افراد حداقل یک هدیه تبلیغاتی دراتاق خواب خود دارند.
18- 77 درصد از مصرف کنندگان معتقدند که مفید بودن هدیه تبلیغاتی دلیل اصلی حفظ و نگهداری آن است و مفیدترین هدایای تبلیغاتی شامل محصولات سلامتی (مانند بخور) ، تجهیزات کامپیوتر (مانند فلش مموری و پاور بانک)، و نوشت افزار می باشد.

هدایای تبلیغاتی مشهد | دیدار هدیه ایرانیان

دیدار هدیه ایرانیان با تجربه چندین و چند ساله شما را در این امر راهنمایی و مشاوره می کند، مجموعه ما با دارا بودن لیست کاملی از هدایای تبلیغاتی و به خصوص طراحی و چاپ تبلیغات بر روی لیوان و ماگ نیاز شما را در این امر برطرف می کند. برای مشاهده هدایای تبلیغاتی اینجا کلیک کنید.